adplus-dvertising
Ultima oră
LIVE TEXT | Eintracht Frankfurt - Glasgow Rangers, ACUM, în finala Europa League. Nemţii încep decis a doua repriză LIVE TEXT | Eintracht Frankfurt - Glasgow Rangers, ACUM, în finala Europa League. Nemţii încep decis a doua repriză
Raluca Olaru nu a trecut de sferturi la Strasbourg, în proba de dublu Raluca Olaru nu a trecut de sferturi la Strasbourg, în proba de dublu
Roger Schmidt este noul antrenor al celor de la Benfica Roger Schmidt este noul antrenor al celor de la Benfica
Nicuşor Bancu, suspendare drastică, după gestul nesportiv de la meciul cu Sepsi Nicuşor Bancu, suspendare drastică, după gestul nesportiv de la meciul cu Sepsi
Aşteptările lui Liviu Ciobotariu de la elevii săi pentru finala Cupei României cu Sepsi Aşteptările lui Liviu Ciobotariu de la elevii săi pentru finala Cupei României cu Sepsi
FCSB va disputa în Republica Moldova primul amical al verii FCSB va disputa în Republica Moldova primul amical al verii

EXCLUSIV | Dominic Marcu a bifat cea mai bună clasare din istoria electricelor la viteză în coastă şi a anunţat un nou upgrade

Auto-Moto Publicat de Daian Cutu pe 9 mai 2022
mail-share icon Email

//i0.1616.ro/media/581/3142/38216/20700601/1/marcu.jpg

Campionatul Naţional de Viteză în Coastă 2 a debutat la Cheile Grădiştei, cu 55 de piloţi la start. Din păcate manşa a doua nu s-a putut finaliza, iar rezultatele au fost cele de după prima urcare.

Învingător a fost liderul de la CNVC 1, Octavian Ciovică, ce a pilotat din nou magistral al său Radical SR 8. Pe locul doi s-a clasat Alexandru Piţigoi, pe un model Porsche GT 911. El a venit la mai puţin de un sfert de secundă de învingător. Podiumul a fost completat de Costel Căşuneanu, pe o Skoda Rally 5.

Dominic Marcu a reuşit o clasare fabuloasă cu Tesla 3 Top Performance. Pilotul din Sinaia a terminat pe 6, poziţie ce reprezintă cea mai bună clasare a unei maşini electrice la o etapă de coastă disputată pe teritoriul României.

Carismaticul pilot ne-a dezvăluit că lucrurile nu se opresc aici, Tesla urmând să primească un nou upgrade.

”Cursa a fost foarte frumoasă, dar şi grea pentru maşină. Maşina noastră este foarte lungă, lată şi grea. A fost greu să ma încadrez cu ea pe trase şi pe traseu, dar pe lângă asta, fără să supăr organizatorii, traseul a fost foarte denivelat pentru maşina mea. Am venit cu un set up mult prea jos şi ma atingea la baterii, a trebuit să merg mult mai calculat.

Dar cu toate acestea, locul 1 detaşat la electrice şi locul 6 la general e un rezultat excelent. A fost pentru mine o cursă dificilă, pentru că stresul cel mare a fost să nu ating maşina la baterii. (n.r. despre vreme) Pentru mine pe ploaie era foarte bine, pilotez foarte bine pe ploaie. Mergem mai departe şi ne vedem la următoarea etapă, va fi alt set-up şi alte piese, cred că o să zic la toate etapele că lucrez la maşină (n.r. râde).

Tesla mea este greu de pilotat pe trasee înguste, deoarece este cea mai lungă din competiţie, dar şi cea mai grea. Trebuie să facem un upgrade la sistemul de frânare. La această etapă, frânele nu au făcut faţă la configuraţia traseului.

Suntem pe drumul cel bun, important este că mergem din ce în ce mai tare”,
a spus Dominic Marcu, pentru Prima Sport.

//i0.1616.ro/media/581/3142/38216/20700601/2/marcu-2.jpg

mail-share icon Email
viewscnt

Auto-Moto

Ultimele articole Toate articolele