Real Madrid a anunţat oficial un nou sponsor oficial al clubului. Este vorba de compania Adobe, care stă în spatele unora dintre cele mai de succes aplicaţii digitale, precum Photoshop, Premiere, Illustrator, Acrobat Reader şi multe altele.
Citește și
Aceştia anunţă schimbări revoluţionare în lumea fotbalului, în ceea ce priveşte zona digitală şi implementarea unor noi tehnologii care să le ofere fanilor de pe tot globul, o serie de experienţe unice.
Potrivit informaţiilor publicate pe site-ul oficial, Real Madrid şi Adobe vor să ofere divertisment digital de clasă mondială, pentru ca fanii să fie conectaţi atât online, cât şi offline, prin Adobe Experience Cloud.
Folosind platforma Adobe de date despre clienşi, Real Madrid va crea profiluri de fani în timp real, pentru a înţelege cât mai bine ce-şi doresc aceştia să primească. Apoi li se va livra conţinut personalizat pentru o interacţiune cât mai profundă cu clubul lor de suflet.
Stadionul va fi transformat într-o destinaţie virtuală accesibilă milioanelor de fani, pentru a se bucura de o relaţie mai personală cu Real Madrid.
„Emoţia electrizantă de care se bucură fanii pe stadion va fi transpusă într-o experienţă digitală captivantă, iar clubul va putea construi legături şi mai strânse cu baza sa de fani din întreaga lume”, a declarat Paul Robson, preşedintele Adobe International.