“Istoria este cea dintâi carte a unei naţii”, spunea marele Nicolae Bălcescu, subliniind importanţa cunoaşterii istoriei în formarea unei conştiinţe de neam. Realitatea în care trăim ne arată, mai mult ca oricând, că în jurul nostru, clipă de clipă, se scrie istoria. Naţională şi universală. În acest context geopolitic delicat, Grupul Clever lansat un nou produs media, Prima History, un canal de televiziune care le propune telespectatorilor să privească istoria într-un mod lucid pentru că numai cine cunoaşte bine trecutul, poate înţelege prezentul şi să acţioneze în consecinţă pentru elaborarea unui viitor în siguranţă.
Postul de televiziune se vede deja pe reţelele de cablu din România iar din grila de programe a Prima History nu vor lipsi filmele artistice, cele mai valoroase documentare româneşti cu subiect istoric, dar nici emisiunile de tip magazin sau dezbaterile la care vor participa specialişti din domeniu, profesori universitari şi academicieni. “Departe de tonul isteric al talk-show-urilor care populează spaţiul public în care cel care ţipă mai tare crede că are mai multă dreptate, Prima History vrea să readucă în prim plan tonul academic şi dezbaterea de idei. Vom antrena în demersul editorial redactori de la publicaţii de specialitate, dar şi profesori de la Facultăţile de Istorie din cadrul celor mai importante universităţi din ţară. Avem colaborări cu cei mai importanţi producători de film documentar din Romania”, spune Adrian Bucă, manager de proiect Prima History.
Citește și
Grupul Clever este unul dintre cei mai mari jucători din piaţa media, un trust media solid, cu un portofoliul complet ce cuprinde 14 canale de televiziune (PRIMA TV, PRIMA SPORT 1, PRIMA SPORT 2, PRIMA SPORT 3, PRIMA SPORT 4, PRIMA SPORT 5, PRIMA TV 4 K, PRIMA NEWS, PROFIT NEWS, AGRO TV, MEDIKA TV, CINEMARATON, PRIMA COMEDY, PRIMA HISTORY), 8 site-uri (servuscluj.ro, primasport.ro, agro-tv.ro, profit.ro, primatv.ro, cinemaraton.ro, primanews.ro, medikatv.ro) şi o platformă media de video streaming (primaplay.ro)
Grupul Clever are peste 500 de angajaţi şi o politică de resurse umane adaptată cerinţelor actuale. Echipa este formată din jurnalişti profesionişti, obiectivi şi oneşti iar politica editorială a staţiilor TV din portofoliu şi a site-urilor din Grup nu suferă nicio ingerinţă externă. În plus, Grupul nu are datorii la statul român, achitându-se lunar de obligaţiile financiare. În ultimii 5 ani volumul total al taxelor plătite de Grup către Statul Român a depăşit 135 de milioane de lei.