Preşedintele Rapidului, Daniel Niculae, a declarat, miercuri, într-o conferinţă de presă, că în mod sigur un buget de 7 milioane de euro va fi suficient pentru atingerea obiectivelor din sezonul viitor, şi anume accederea în play-off şi Cupa României.
”Este un moment istoric şi emoţionant atât pentru mine cât şi pentru toţi suporterii Rapidului. Am suferit parcă veşnicie pentru această clipă. Sunt ferm convins că de-acum înainte viitorul Rapidului va fi unul nu frumos, ci senzaţional.
Citește și
Mă bucur că fac parte din această echipă, că am doi oameni de la carevoi avea foarte multe lucruri de învăţat. Ne vom ridica şi vom deveni mult mai puternici faţă dde ce am fost odată. Pentru a ne atinge obiectivul în sezonul viitor, accederea în play-off şi Cupa României, cu siguranţă ajung 7 milioane. Sunt două obiective pe care le putem îndeplini.
Am avut un buget pentru a ne atinge obiectivul şi în acest sezon. Şi l-am atins”, a spus Niculae în conferinţa de presă prilejuită de prezentarea noului acţionar, Dan Şucu.
El speră într-un event cât mai curând: “Sper să intrăm în istoria acestui club şi peste o perioadă scurtă să ajungem să facem campionatul şi să ajungem să câştigăm şi un event”.
Omul de afaceri Dan Şucu aprinde speranţele fanilor şi anunţă un buget de 7 milioane de euro pentru sezonul viitor, care ar trebui să îi ducă pe giuleşteni sus în clasament.
Suma va creşte de la an la an şi ar putea ajunge până la 24 de milioane de euro, o cifră uriaşă pentru Casa Liga 1.
”Vom reuşi. Cum o vom face? Sunt două planuri: cel sportiv, realizat de Nicol împreună cu jucătorii şi antrenorii pe baza bugetelor făcute cu proprietarii şi planul organizaţional. Sunt două competiţii în Liga 1. Există şi competiţia organizatorică în spate, în care Nicol lucreazaă să creeze condiţii bune pentru competiţia sportivă.
Nu mă implic, pentru că nu am competenţe, dar în cea organizaţională o fac de 25 de ani. Linii de business clare, obiective clare, obiective parţiale, bugete, treaba aia care nu-i place nimănui.
Noi am separat nevoia de publicitate locală a firmelor rapidiste, care vor să-şi afirme dragostea pentru Rapid şi să caute o notorietate locală şi de publicitatea naţională, firmele mari, care vor să-şi comunice mesajele prin Rapid. Sunt doar două dintre liniile de business, dar sunt mult mai multe.
Anul acesta vom avea la dispoziţie 7 milioane de euro ca buget. Vom încerca să le generăm prin liniile noastre de business, dacă nu, vor fi generate de proprietari. Nico trebuie să aibă un traseu clar. Anul următor va avea 10, anul următor 14, iar până la 24 de milioane (n.r sumele sunt exprimate în euro) mai e puţin”, a spus omul de afaceri