Ultima oră
S-a stabilit finala Campionatului Mondial la handbal feminin! Germania va înfrunta duminică Norvegia | VIDEO S-a stabilit finala Campionatului Mondial la handbal feminin! Germania va înfrunta duminică Norvegia | VIDEO
VIDEO | Robert Ilyes nu s-a mai abţinut după un nou eşec! Reacţie tăioasă a antrenorului de la Csikszereda: „Nu-mi vine să cred!” VIDEO | Robert Ilyes nu s-a mai abţinut după un nou eşec! Reacţie tăioasă a antrenorului de la Csikszereda: „Nu-mi vine să cred!”
VIDEO | Daniel Pancu visează la play-off după al treilea succes pe banca CFR-ului: „Vom vedea din ianuarie ce va fi” VIDEO | Daniel Pancu visează la play-off după al treilea succes pe banca CFR-ului: „Vom vedea din ianuarie ce va fi”
CFR Cluj a dat lovitura! Ardelenii şi-au luat un adevărat „killer” : „Printre cei mai buni din campionat” | EXCLUSIV CFR Cluj a dat lovitura! Ardelenii şi-au luat un adevărat „killer” : „Printre cei mai buni din campionat” | EXCLUSIV
VIDEO | Mario Camora a pus sub semnul întrebării jocul echipei sale în repriza secundă: „Am tremurat, nu ştiu de ce” VIDEO | Mario Camora a pus sub semnul întrebării jocul echipei sale în repriza secundă: „Am tremurat, nu ştiu de ce”
VIDEO | Surpriză de proporţii! Deţinătoarea trofeului, Franţa, a fost eliminată de Germania în semifinalele Campionatului Mondial VIDEO | Surpriză de proporţii! Deţinătoarea trofeului, Franţa, a fost eliminată de Germania în semifinalele Campionatului Mondial

FC Basel – FCSB şi Rapid Viena – Universitatea Craiova plasează Prima Sport 1 în topul audienţelor serii

Special Publicat de Daian Cutu pe 7 nov 2025
mail-share icon Email

Prima Sport 1 a înregistrat performanţe remarcabile de audienţă în seara difuzării meciurilor FC Basel – FCSB şi Rapid Viena – Universitatea Craiova, poziţionându-se în top 5 televiziuni la nivel naţional, în intervalul prime time, pe segmentul de public 21–59 de ani.

 

 

//i0.1616.ro/media/581/3142/38224/22228928/1/universitatea-craiova.jpg

 

Potrivit datelor de audienţă Kantar Media, Prima Sport 1 a obţinut o medie de 1,02 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 3,1% în targetul 21–59, la nivel naţional. Performanţele au fost susţinute de interesul crescut pentru meciurile echipelor româneşti implicate în competiţiile europene, care au captat atenţia publicului pe tot parcursul serii.

În prime time, canalul din portofoliul Clever Group a atins următoarele valori:

  • Target bărbaţi, 18–59, mediu urban: 0,25 puncte de rating / 0,99% cotă de piaţă
  • All urban: 0,26 / 1,05 cota de piata
  • Naţional: 0,26 / 1,05 cota de piata

Performanţa de vârf a fost înregistrată în intervalul 21:00 – 22:00, când audienţa a urcat la 2,10 puncte de rating, după un segment de 1,78, fiind urmată de valori consistente de 1,42 şi 1,39 în orele următoare. Interesul publicului masculin a fost deosebit de ridicat, cu un vârf de audienţă de 2,12% rating şi o cotă de piaţă de 6,3%. În plus, durata medie a sesiunilor de vizionare a fost impresionantă, de 44 de minute în intervalul 23:00 – 24:00, semn al fidelităţii telespectatorilor pentru transmisiunile Prima Sport.

Audienţe bune a înregistrat si emisiunea Studio UEFA, în cadrul căreia au fost analize performanţa si jocul echipelor româneşti calificate în Cupele europene.

 

mail-share icon Email
viewscnt

Ultimele Videouri

Special

Ultimele articole Toate articolele