Campionul naţional absolut de raliuri, Simone Tempestini, va lua startul, în acest weekend, în a şasea etapă din Campionatul European de Raliuri, la Barum, în Cehia, unde va face parte din echipa favorită la câştigarea titlului continental din 2025.
Citește și

Pentru a patra oară pe lista de înscrieri de la Raliul Cehiei şi avându-l copilot pe Sergiu Itu, pe o Škoda Fabia RS, pilotul de la Napoca Rally Academy se află în prim-planul ediţiei din acest an.
„Nu este unul dintre raliurile mele preferate, dar voi face tot posibilul pentru echipă”, a declarat Simone înainte de start. Determinarea sa este alimentată de obiectivul comun: ca Team MRF Tyres să rămână lider în clasamentul ERC şi să îşi asigure al treilea titlu continental din ultimii patru ani.
Barum este renumit pentru asfaltul său denivelat, vitezele ridicate şi schimbările bruşte de aderenţă. Chiar dacă victoria de etapă nu îi va garanta titlul, sezonul ERC mai are încă două runde de disputat, un rezultat solid aici poate conta decisiv, la final, pentru echipa producătorului indian de cauciucuri.
Team MRF Tyres mizează pe un trio puternic de piloţi, din care mai fac parte Miklós Csomós şi Chris Ingram, iar Tempestini joacă un rol-cheie în lupta pentru vârf.
După o primă jumătate de sezon cu rezultate mixte, dar cu potenţial confirmat, Simone ştie că Barum este o etapă de anduranţă mentală şi tehnică. În ciuda provocărilor, experienţa sa şi capacitatea de adaptare îl recomandă drept unul dintre oamenii decisivi pentru succesul echipei.
”A fost o zi bună de teste, iar acum ne concentrăm pe recunoaştere. Porţiunea folosită nu a fost pe deplin reprezentativă pentru toate condiţiile pe care le-am putea întâlni, dar ştim că Barum este un raliu în care surprizele apar mereu după colţ, aşa că obiectivul nostru este să fim pregătiţi să le gestionăm cât mai bine”, a transmis Simone înainte de startul oficial.
Cursa va debuta, în această seară, cu superspeciala din Zlin şi programează un total de 13 probe speciale, însumând peste 200 de kilometri de traseu cronometrat, la care se adaugă alţi aproximativ 340 de kilometri de legătură.
