Un vis născut încă de la debutul în Campionatul Naţional de Raliuri se transformă în realitate pentru Sebastian Scîrlet la finalul săptămânii următoare, când este programată a cincea etapă a Campionatului Naţional de Viteză în Coastă.
Citește și

Tânărul pilot al echipei Delta Racing Team România va lăsa în garaj modelul Peugeot 208 Rally4 cu care participă în etapele de raliu, urmând să se alinieze la startul Trofeului Sinaia cu o maşină mult mai performantă şi total-diferită, o Škoda Fabia Rally2 Evo
Datorită unicităţii traseului ce şerpuieşte străzile oraşului de la poalele Bucegilor dar şi istoriei de peste 100 de ani în sportul cu motor, Trofeul Sinaia continuă să fie una dintre cele mai consacrate etape de viteză în coastă din România, atrăgând la start cei mai buni piloţi ai acestei ramuri sportive precum şi sportivi participanţi în alte sporturi cu motor desfăşurate sub egida Federaţiei Române de Automobilism Sportiv.
Este şi cazul pilotului Sebastian Scîrlet, multiplu campion naţional de raliuri, anduranţă, viteză în coastă şi karting. Tânărul sportiv va pilota în premieră absolută un model Škoda Fabia Rally2 Evo, maşină de top în campionatele naţionale de raliuri de pe întreg mapamondul. După ce de-a lungul carierei sale s-a aflat la volanul unor maşini precum Renault Twingo RS, Dacia Logan, Dacia Sandero, Renault Clio Rally5 şi Peugeot 208 Rally4, Sebastian şi echipa sa Delta Racing Team România au ajuns la concluzia că o asemenea etapă precum cea sinăiană merită o maşină pe măsură.
"Cochetam de mult cu ideea aceasta, dar niciodată până acum n-am simţit c-ar fi momentul să fac acest pas. După ce-am aflat zvonuri că etapa mea de casă de la Bacău nu s-ar mai organiza, am căutat ceva care să reducă din pauza competiţională de aproape două luni. Practic acesta a reprezentat şi momentul în care mi-am spus 'DA! Hai s-o fac şi p-asta', motiv pentru care n-am zăbovit şi l-am sunat pe Raul Badiu, despre care ştiam că are un Rally2 Evo ce abia aşteaptă să fie scos pe traseul de concurs." - a spus Sebastian Scîrlet, completând:
"Chiar dacă în sine vorbim tot despre o maşină de raliu, Škoda Fabia Rally2 Evo este cu două clase peste Peugeot-ul 208 Rally4, nu doar la figurat ci chiar la propriu. Astfel, va trebui să-mi iau puţin timp şi s-o învăţ şi să mă obişnuiesc cu ea. Din acest motiv, nici nu-mi setez vreun obiectiv ierarhic pentru cele două zile competiţionale, ci vreau doar să gust la maxim din satisfacţia pilotării acestei maşini superbe. Pentru mine, acest pas reprezintă un vis împlinit, iar pentru asta le sunt deosebit de recunoscător părinţilor mei şi tuturor celor ce au crezut în mine de la primul start."
